Ciąg dalszy tzw. „Raportu z przeglądu ograniczonego”, czyli prezentacji stanu zaistniałego (na koniec 2013 roku) Zespołu Szkół w Policach. Analizy dokonała spółka komandytowa „K. Helińska i wspólnicy” w okresie od 5 listopada do 17 grudnia 2013 roku. Kolejny odcinek nosi nazwę „firma BB”.
PRZECZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ: "Kulisy Białej, czyli firma B-B"
W 2012 roku Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza dokonał w firmie B-B zakupu na łączną kwotę 17.932,79 PLN, które dotyczyły:
- zakupu 150 sztuk koszulek z nadrukiem logo na kwotę brutto 3.263,81 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż zakup dotyczył koszulek dla uczniów Zespołu Szkół.
- zakupu 500 sztuk długopisów „z grawerem logo”, 500 sztuk balonów z nadrukiem logo oraz 500 sztuk układanek z nadrukiem logo na kwotę brutto 5.942,13 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż zakup dotyczył materiałów reklamowych na nabór 2012/2013.
- zakupu 100 sztuk koszulek z nadrukiem logo na kwotę brutto 1.892,97 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż zakup dotyczył koszulek dla uczniów Zespołu Szkół.
- zakupu usługi druku folderów reklamowych na kwotę brutto 3.690,00 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż zakup dotyczył materiałów reklamowych na nabór 2012/2013.
- zakupu kompletu materiałów promocyjnych na kwotę brutto 3.143,88 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż zakup dotyczył materiałów promocyjnych na spotkanie jubileuszowe „Śmietnik”.
W 2013 roku Zespół Szkół dokonał w firmie B.B. zakupów na łączną kwotę 29.722,95 PLN, które dotyczyły:
- zakupu usługi dotyczącej projektu strony internetowej na kwotę brutto 3.554,70 PLN
Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż projekt dotyczył strony internetowej dla Zespołu Szkół.
- zakupu druku 1.000 sztuk teczki ofertowej na kwotę brutto 3.567,00 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż zakupu dokonano dla uczniów Zespołu Szkół.
- zakupu usługi składu graficznego i druku ulotki rekrutacyjnej na kwotę brutto 2.496,90 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, przedmiotem zamówienia były ulotki reklamowe dotyczące naboru na rok szkolny 2013/2014.
- zakupu usługi składu graficznego i druku folderu jubileuszowego na kwotę brutto 4.428,00 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, przedmiotem zamówienia był folder z okazji 40-lecia Zespołu Szkół.
- zakupu usługi druku papieru firmowego na kwotę brutto 1.623,60 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, przedmiotem zamówienia były materiały papiernicze - papier firmowy.
- zakupu usługi druku dyplomów i kopert na kwotę brutto 897,90 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, przedmiotem zamówienia były dyplomy i koperty dla uczniów Zespołu Szkół.
- zakupu usługi druku biletów na kwotę brutto 1.623,60 PLN
Faktura dotyczyła zamówienia druku biletów wykorzystywanych na potrzeby pływalni działającej przy Zespole Szkół.
- zakupu usługi druku karnetów na kwotę brutto 3.075,00 PLN
Faktura dotyczyła zamówienia druku karnetów wykorzystywanych na potrzeby pływalni działającej przy Zespole Szkół.
- zakupu tabliczek informacyjnych na kwotę brutto 4.415,70 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, przedmiotem zamówienia były tabliczki informacyjne dla Internatu Zespołu Szkół.
- zakupu 15 strojów sportowych z nadrukiem logo na kwotę brutto 4.040,55 PLN
W toku dokonywanego przeglądu, nie potrafiono wskazać osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenie zapytania ofertowego oraz osoby, która powinna sporządzić notatkę służbową z tych czynności. Z opisu zamieszczonego na fakturze wynika, iż przedmiotem zamówienia były stroje zakupione na potrzeby zespołu piłki siatkowej dziewcząt SMS Police.
Dla powyższych świadczeń odebranych/przyjętych przez Szkołę brak dokumentacji potwierdzającej fakt odbioru/przyjęcia tych świadczeń, dokumentów ewentualnego dalszego rozchodowania, jak też substratów materialnych tych świadczeń w postaci próbek, przykładowych egzemplarzy czy chociażby dokumentacji graficznej czy fotograficznej.
ciąg dalszy nastąpi …
PBC